pondělí 17. března 2014

IKEA PS 2014

Už jste zaregistrovali novou PS kolekci Ikea? Troufám si tvrdit, že některé kousky jsou opravdu dost povedené!

Kolekce 2014 je zaměřená na mladý lidi, kteří se pořád stěhujou z jednoho podnájmu do druhýho a potřebují tedy chytrá a flexibilní řešení. Měl by to tedy být nábytek, který si můžete vzít bez problému s sebou bez toho, aby se musela volat armáda stěhováků.

IKEA PS kolekce jsou obecně "odvážnější" než běžný ikeácký sortiment, designéři se prostě utrhnou ze řetězu a dělají to, co umí nejlépe - design. Mainstream tedy od těchto kolekcí nelze očekávat, zato se čas od času zrodí hotové perly. Podle mě je to v této kolekci rozevírací lustr a zelený věšák. Skvělý.

Pokud se nemýlím, měla by být PS 2014 k dostání v dubnu, ale nevím, jestli se to týká i našeho českého rybníčku. Necháme se překvapit!



















Tak jsem posbírala, co mě zaujalo (všechno to není). Papíry a schodkolavička


Sekretář



Rohová skříňka

 Rozevírací lustr ve dvou barvách - úplná vybuchující death star, nutně potřebuju!!!



 Stolečkokomoda

 Tyhle moduly mi taky přijdou výborný




Ikeácký sklo je dobrý dycky, čili zde žádný překvapení...


A můj osobní favorit - věšák a la větvě. Jak moc na palici by bylo, pořídit si ho do ložnice, vzhledem k tomu, že nemám vlastní předsíň?








 Aspoň něco, na co budu mít prašule:)



Obrázky, celá kolekce a nějaké přídatné texty k tomu ZDE.

Tak co, poběžíte pro něco?
post signature

10 komentářů:

  1. Stolečkokomoda a moduly jsou boží. I klec jako šatna, ale to bych neměla kam dát. Můžeme uzavírat sázky, jestli se tohle týká i ČR :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to bych české Ikei důrazně doporučovala, jinak budou mít co do činění se mnou:D

      Vymazat
  2. Tak tohle je hooodně povedená kolekce! Jen málo se mi nelíbilo, hlavně ta šatní skříň, co mě dostalo byly úschovné prostory do rohu i na nádobí do kuchyně a ten věšák?! A ten kulatý stoleček? Och a ach... bára.kára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žejo! Asi budu muset rozbít prasátko...ten věšák....jejejej :D

      Vymazat
  3. A safra...no, na jednu stranu bych si přála, aby se tahle kolekce v ČR ukázala (též mé srdce plane pro stolečkokomodu), pro mou peněženku by to ovšem byla těžká rána .)

    OdpovědětVymazat
  4. Je to veselý, je to hravý, ale je to Ikea. Takže nepoběžím:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aléééé, nač ty předsudky? Všechno se hned nerozpadne :D

      Vymazat
  5. Nektere kousky jsou fakt vyborne, lustr, kulaty stolecek/komoda. Taky se mi moc libi jidelni stul se suplikem, takovy jednou budu chtit (necham si ho asi vyrobit, protoze tendle suplik je jen na papiry, ja bych tam potrebovala dat rozesity odev :)..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je nápad! Moje babička má stůl se šufletem, ale má v něm tužky...

      Vymazat